» Comics - 13-13 - September 18th, 2009, 9:43 pm


     Average Rating: 5.00

     

« First < Back Next > Latest »
HOMERUN, MOTHERFUCKER.


« First < Back Next > Latest »
for update notifications       mostly video game fangirling and doodles

Author Comments:

amiko_16, September 18th, 2009, 9:43 pm


Ugh, saving it as a jpg makes the file size smaller, but really messes with how it looks. And of course it's only now that I notice some wince-worthy mistakes. As usual, though, Jovat's shading saves the day :3

~~~

RE: Chan... Even drivers that slow down to stare at roadside accidents infuriate me. DX

RE: Seedless-acorn... hahaha you might catch a wayward chunk of debris to the face XD

RE: FOR.the.BROKEN... ogod there are several comics that I need to hurry up and catch up on reading, too @_@ FANART= UNDYING LUV <3

RE: E.Redemption... lolol unofficial Team Gail Member ftw

RE: alain1609... Amber, why so naive~? D8

RE: Elfangor... gawker's syndrome: license to kill, y/n

RE: Jimmy Olsen... lol very true, but personally I'd do it from indoors and out of range XD

RE: Nathaniel... Gail should start picking people off just to prove a point >.>

RE: Kikirini... glad it's working :3 The pages are too big to host on SJ without a premie membership, so they're remote-hosted, which might cause problems sometimes. And Ben is too much of a coward at heart to stand up to a guy bigger than he is XD As for crack pairings lol I've doodled that myself ufufu They're fun >:3

RE: Grace... Thank you :)

RE: Squishy... hahaha XD All he can think is "EPIC DBZ"




Post A Comment

User Comments:

E.Redemption, September 18th, 2009, 9:57 pm


I like how you draw your action scenes now...they really has improved!

:OOO First comment, whoo!


DragonhandX, September 18th, 2009, 10:37 pm


OKAY
*manhole cover lands on the ground*
*picks up*
*tosses it an inch up*
there, i caught it.


RazorD9, September 19th, 2009, 1:14 am


Hmmm, have you tried saving it as png.?


Oooh, least no one got decapitated.


alain1609, September 19th, 2009, 2:25 pm


hehehehe...
serves her right!!!


FOR.the.BROKEN, September 19th, 2009, 10:28 pm

OMFG UNDYING LOVE.
Hmm... I have an itching to wish that ... err... pothole top? umm... LID thing hit Amber. =__= I don't care if she's the 'good guy,' I still hate her personality. >__> No offense.
But yeah, I want to draw her, and Gail. =3


Kie-chan, September 20th, 2009, 3:59 am


Omg! Gail's face on the second panel is just awesome!


black widow (Guest), September 20th, 2009, 12:56 pm


Ah ha ha ha: Bat fail! XD Hmmm.. but since she didn't get like, decapitated maybe its more Bat win???


Kikirini, September 20th, 2009, 1:31 pm


Wow. Your expressions are becoming better and better. I am thoroughly impressed with Gail's expression in the second panel. :)


Elfangor, September 24th, 2009, 2:45 pm


I really LOVE the second panel... the expression is sublime, and the shadows are very well placed... really really like the eyes and smile, seriously.

wobble xDDDDDD


hannah shae (Guest), September 29th, 2009, 6:02 pm


wow. Gails face in panel 2 is MAZING.


Post A Comment