» Comics - 14-13 - February 21st, 2010, 8:30 pm


     Average Rating: 5.00

     

« First < Back Next > Latest »
Payback is a bitch

« First < Back Next > Latest »
for update notifications       mostly video game fangirling and doodles

Author Comments:

amiko_16, February 21st, 2010, 8:50 pm


Pfff I was in such a rush to finish this, cuz I watched the local roller derby team tonight. <3 As a result, there are tons of wince-worthy mistakes. Sorry @_@;

D'aww, thanks for your comments and understanding on my little notice, guys. <3 I was touched. *printscreensforlater"aww"moment*
Now back to our regularly scheduled program XD

Oh, a few random heads-up:
- The current TWC vote incentive is a pretty panel/pic of Amber from the revised first issue :3
- Added Marisol to the cast page
- Check out the home page; for shits n giggles I put up a playlist of songs I listen to when drawing WSWB
- New fanart up in the Etc section by Neko-Fayth! There was also some by Gilobecker, but it seems the DA account's been deactivated D8 Which sucks because they were awesome. So if you're reading this, Gilobecker, is there any way you can send them to me? I hadn't saved them to my HD yet because I'd planned on linking directly to your DA.


Replies from pg 12:
~~~

RE: Majin Tobias... lolol

RE: Chaos66642... Noooooooooo D8 (damn, now I have a cookie craving)

RE: hekni... LET'S MAKE S'MORES

RE: RazorD9... Nutritious and delicious. Tastes just like chicken :>

RE: MayelV... NOMNOMNOM

RE: constant_boredom... lol Everyone likes the one that's not good for them >XD

RE: Mindscape_Jem... *bricks* And thank you~ XD

RE: Hokova... Until the party pooper patrol, aka cops, show up :(

RE: kaleygeminni... Now all they need to do is try to scratch each other's eyes out

RE: Chan... LOL Gail is apparently oblivious to the concept of overreaction. Or anger management >>;

RE: Squishyjello... YOUR ICON IS MESMERIZING. haha yeah, it does look like he's in the can >> oops

RE: Sasoriza... *SCARFS COOKIES* Wellll, Jasper's not terribly important in this issue, but if it makes you feel better, the next Interlude is about him :3

RE: fishuu... Thank you~! I actually had to scuttle and check when I read these comments. 1000 WAT. *A*




Post A Comment

User Comments:

Tessa (Guest), February 21st, 2010, 9:28 pm

Damaging property
Superheroes never seem to have any problem destroying other people's property. I sure hope she plans to pay for busting up the Eat At Joe's sign... I wonder if Joe has a superpowered battle collateral damage clause in his insurance contract.


Chan Is No Longer a Guest, February 21st, 2010, 10:13 pm


What Tessa said! I bet Superman never had to pay for any buildings he destroyed. D< But if Lex Luthor destroyed ONE bulding everyone would just flipout.
NOT FAIR.

BUT LOL THAT LAST PANEL. "WAT."


constant_boredom, February 21st, 2010, 10:45 pm

WHAT THEY SAID
I know right?! In most cases they even destroy more than they save D: like...why do they always have to wait till half the city is destroyed to think "HOMG. SPIRIT BOMB. BRILLIANT!" and yes I immediatly thought of DBZ when I read Tessa's comment LMAO Has anyone else noticed how the cities that get the most broken down always seem to have the most people cheering afterwards? XD


And I completely lol'd at the people hiding in the second panel! I didn't notice them at first but as soon as I did I was all " HOW DID I MISS THIS?! EXPRESSIONS ARE PRICELEEEEESS"

and yes I'm high on sugar right now, does it show?

Edit:Awesome playlist! I already listen to half of the songs LOL BREAKING BENJAMIN FOR EVER <3<3


Pandachu, February 21st, 2010, 11:56 pm

You wascally wabbit
*eats at Joe's* :V


vampirecheetah, February 22nd, 2010, 9:32 am


Wa ha ha! That last panel is priceless!!!!


Hannah Shae (Guest), February 22nd, 2010, 1:06 pm


wait do you live in San Diego? because my roller derby team had a game down there this past weekend. that would be weird if it was the same game


Squishyjello, February 22nd, 2010, 6:57 pm


MY ICON MESMERIZES ALL.

I find the third panel ironic, just 'cause Amber's got that psycho face on. 8D

Edit: (Eat At Joe's! Now with more "WAT.")


hekni, February 22nd, 2010, 7:09 pm


-passes out smores to everyone- Yay!
I just realized, why must Amber feel the need to carry a purse around with her when she's in the middle of an ENTRALLING BRAWL? :o


RazorD9, February 22nd, 2010, 9:10 pm


Amber has seen the sign and is sharing what she has found.


Barnes 4321, February 23rd, 2010, 3:06 am

3..............2....................1..............
PAAAIIIINNNNN!!!!!!!!!!!!!


Kikirini, February 25th, 2010, 1:53 pm


I just noticed the Eat at Joe's thing.

Yay cartoon references <3


Post A Comment