» Comics - 15-6 - September 15th, 2010, 9:26 pm


     Average Rating: 5.00

     

« First < Back Next > Latest »
Jasper uses INTIMIDATE.  IT'S SUPER EFFECTIVE.


« First < Back Next > Latest »
for update notifications       mostly video game fangirling and doodles

Author Comments:

amiko_16, September 15th, 2010, 9:26 pm


Animation class is almost done thank goddddd, so I should be getting back into normal update mode soon @_@;
This class is killing me omfg
Sorry, I should've given a better head's up before missing the last few updates x_x;
Maybe to make up for it I can use some of what I've been learning in class to do a quick WSWB animated thing XD

~~~

RE: Antares... hahaha I enjoyed doing that face XD

RE: MayelV... THIS IS ALL YOUR FAULT (ahahaha I actually heard Schwarzenegger's voice in my head for that page, too)

RE: Chan... SO ANGRYYY

RE: kawaiimoocow... hahaha XD

RE: Kikirini... OHOHOHO Everyone needs a hobby >3>

RE: E.Redemption... CLEARLY HE AND ACARIO NEED TO GO VENT SOME RAGE ON THE POPULATION

RE: black_widow... Oh lord, he's gaining his own cheerleading squad XD;;

RE: MissCamelot... Thanks~ XD

RE: Gnigma... thank you :>

RE: JoKeRcologne... Yeah, Photoshop :)




Advertisement, November 19th, 2017, 11:43 am





Post A Comment

User Comments:

MayelV, September 15th, 2010, 9:35 pm


I am truly intrigued by that last panel o_o


RazorD9, September 15th, 2010, 9:45 pm


Jasper is either going to bite his nose off or kiss him. Let the Jasper X Connor pairing start!


Chan Is No Longer a Guest, September 15th, 2010, 10:26 pm


LMAO. "I'm going to assume that's a rhetorical question." OH JASPER.
And the 6th panel. XD Sean is awful.


I.S.P., September 15th, 2010, 10:47 pm


HAHAHAHoh jesus, real life lol at the last 2 panels.


Firan25, September 16th, 2010, 12:53 am


your eyes are mine now!

:rips eyes out:

:D


FVanLatte (Guest), September 16th, 2010, 8:40 am

I have no account~ X3
I have to say thats more emotion i have ever saw in Jaspers face.... 0.0 hes usually all <.< >.>...... XD


Antares, September 16th, 2010, 6:33 pm


That last panel with Jasper & Connor can be misinterpreted in so many ways. XD <33 Strangely enough, I would not mind it.

I giggled at the panel with Sean and Anna. XD


Morichi, September 16th, 2010, 7:32 pm

The yaoi fangirl is always looking out
His eyes..huh? I wanna see where this goes...>///>


Kikirini, September 16th, 2010, 9:17 pm


BECAUSE HE IS BLUSHING, THIS AUTOMATICALLY MEANS THAT THERE IS YAOI.

Because people only blush when there is sexual attraction. Not when they are scared, angry, or experiencing an adrenaline rush. Nope.


SarahLaDuchesse, September 17th, 2010, 3:08 pm

YUP
I AGREE TOTALLY WITH KIKIRINI

If there's sarcasm >_>


E.Redemption, September 17th, 2010, 4:14 pm


Lol yes! They do need to go off on a rampage together!

I'm loving the panel with the punched face, it's drawn very contorted and wonderful-like.


Post A Comment